Voorzitterswissel bij het Netwerk

Geplaatst op 12 februari 2024 | Laatste update 12 februari 2024

Met de jaarwisseling vond er ook een voorzitterswissel plaats bij het VvE Netwerk Rotterdam. Na vijf jaar betrokkenheid als initiatiefnemer en eerste voorzitter van de stichting, nemen we afscheid van Dirk Dekker. Dirk heeft een cruciale rol gespeeld bij het opzetten van het informele netwerk voor en door VvE’s ruim vijf jaar geleden. Achter de schermen werkte hij met de eerste groep bestuursleden aan de oprichting van de stichting, en in 2020 werd dit gerealiseerd met Dirk als eerste voorzitter. Echter, Dirk blijft zeker niet volledig weg; hij blijft actief bij zijn VvE en een actieve deelnemer aan het netwerk.

Dirk wordt opgevolgd door Annedebora van Kooij, sinds het voorjaar van 2023 bestuurslid bij het VvE Netwerk Rotterdam. Annedebora heeft een achtergrond in woonbeleid en verduurzaming van de gebouwde omgeving. Ze kijkt ernaar uit om het werk van het netwerk voort te zetten en samen te werken aan gezonde en toekomstbestendige VvE’s in Rotterdam.

Wil je Dirk bedanken voor zijn jarenlange inzet en kennismaken met de nieuwe voorzitter? Kom dan naar onze bijeenkomst op 28 februari. Aan het begin van de bijeenkomst nemen we ook formeel afscheid van Dirk. Maar al vanaf 19.00 uur tijdens de inloop heb je de gelegenheid om onder het genot van koffie en thee kennis te maken met Annedebora en afscheid te nemen van Dirk.